Informació addicional sobre la nostra política de protecció de dades.
Comú a tota la informació:
1. Qui es responsabilitza del tractament de les teves dades?
1.1. Responsable del Tractament:
● Residència Llar Roser S.L.
● B63404180
● Carrer Europa, 73, CP 08228 FONTS, ELS (TERRASSA), Barcelona
● 935769866
● llarroser@yahoo.es
2. Quins són els teus drets quan ens facilites les teves dades?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si estem tractant dades personals que els concerneixen o no. En aquest sentit, tens dret a sol·licitar:
● Accés: la persona que ens facilita les seves dades tindrà dret a obtenir del responsable del tractament confirmació de si s’estan tractant o no les dades que el concerneix, així com informació detallada sobre determinats aspectes del tractament que s’estigui duent a terme.
● Rectificació: la persona que ens facilita les seves dades tindrà dret a obtenir la rectificació de les dades personals inexactes que el concerneixen o al fet que es completin aquells que fossin incomplets.
● Supressió: la persona que ens facilita les seves dades tindrà dret a sol·licitar la supressió de les seves dades personals; en tot cas la supressió estarà subjecta als límits establerts en la norma reguladora.
● Limitació del seu tractament: la persona que ens facilita les seves dades tindrà dret a sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades de caràcter personal.
● Oposició al tractament: En determinades circumstàncies, i per motius relacionats amb la seva situació particular, les persones que ens faciliten les seves dades podran oposar-se al tractament d’aquests. L’entitat deixarà de tractar-los, excepte per motius legítims, imperiosos, o l’exercici o la defensa de possibles reclamacions.
● Dret a la portabilitat de les seves dades: la persona que ens facilita les seves dades tindrà dret a rebre les dades personals que li incumbeixin, aquells que hagi facilitat a la persona responsable del tractament, en un format estructurat, d’ús comú i de lectura mecànica, així com a transmetre’ls a qualsevol una altra persona que pugui ser responsable del tractament.
Pot exercir els referits drets dirigint-se a la persona responsable. Per a això, pot utilitzar les dades de contacte facilitats a l’inici del present document.
Si desitja obtenir informació addicional respecte a l’exercici dels seus drets, també pot dirigir-se a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).
Així mateix, l’informem que, i si ho creu oportú, té el dret a retirar en qualsevol moment el consentiment atorgat per a alguna finalitat específica, sense que això afecti la licitud del tractament, basat en el consentiment previ a la seva retirada.
En el cas que entengui que no s’han atès adequadament els seus drets, pot presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (C/ Jorge Juan, 6. 28001 – Madrid o en www.agpd.es).
Qüestions específiques per a cada tractament:
Tractament de BRETXES DE SEGURETAT
3. Amb quina finalitat tractem les teves dades personals?
– La gestió i notificació de bretxes de seguretat
4. Durant quant temps tractarem les seves dades?
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es poguessin derivar d’aquesta finalitat i del tractament de les dades. Una vegada passat aquest temps seran cancel·lats / suprimits d’ofici.
5. Per què tractem les teves dades?
– Obligació legal del responsable
6. A quines persones es comunicaran les teves dades?
-Altres òrgans de l’administració pública.
Tractament de CONTACTES
3. Amb quina finalitat tractem les teves dades personals?
– Gestionar i donar resposta a sol·licituds d’informació i pressupost, així com mantenir contacte amb finalitats professionals o empresarials amb les persones físiques, incloses les que representen a persones jurídiques, amb les quals l’entitat manté relació.
4. Durant quant temps tractarem les seves dades?
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es poguessin derivar d’aquesta finalitat i del tractament de les dades. Una vegada passat aquest temps seran cancel·lats / suprimits d’ofici.
5. Per què tractem les teves dades?
– Interès legítim del responsable
6. A quines persones es comunicaran les teves dades?
– No se cedeixen dades a tercers.
Tractament d’EXERCICI DELS DRETS
3. Amb quina finalitat tractem les teves dades personals?
– Gestió de l’exercici dels drets contemplats en la legislació de protecció de dades i de les fulles de reclamacions
4. Durant quant temps tractarem les seves dades?
Es conservaran durant el temps necessari per a resoldre les reclamacions.
5. Per què tractem les teves dades?
– Obligació legal del responsable
6. A quines persones es comunicaran les teves dades?
-Altres òrgans de l’administració pública.
Tractament de PRESTACIÓ DEL SERVEI
3. Amb quina finalitat tractem les teves dades personals?
– Prestació pròpia dels nostres serveis derivats de l’activitat, Gestió fiscal i comptable amb la finalitat de complir amb obligacions legals
4. Durant quant temps tractarem les seves dades?
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es poguessin derivar d’aquesta finalitat i del tractament de les dades. Una vegada passat aquest temps seran cancel·lats / suprimits d’ofici.
5. Per què tractem les teves dades?
– Relació contractual per a l’execució d’un contracte
6. A quines persones es comunicaran les teves dades?
-Entitats sanitàries, Organitzacions o persones directament relacionades amb el responsable, Administració tributària.
Tractament de PROMOCIÓ DE L’ENTITAT
3. Amb quina finalitat tractem les teves dades personals?
– Utilització de dades personals (imatge) mitjançant fotografies i material audiovisual, facilitats dins de la relació amb l’entitat, per a ser publicats en pàgina web i perfils en xarxes socials de l’entitat, filmacions destinades a difusió comercial, impressió en revistes o publicacions relacionades amb el nostre sector
4. Durant quant temps tractarem les seves dades?
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es poguessin derivar d’aquesta finalitat i del tractament de les dades. Una vegada passat aquest temps seran cancel·lats / suprimits d’ofici.
5. Per què tractem les teves dades?
– Consentiment de l’interessat
6. A quines persones es comunicaran les teves dades?
– No se cedeixen dades a tercers.
Tractament de PROVEÏDORS
3. Amb quina finalitat tractem les teves dades personals?
– Gestió de la relació comercial amb proveïdors.
4. Durant quant temps tractarem les seves dades?
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es poguessin derivar d’aquesta finalitat i del tractament de les dades. Una vegada passat aquest temps seran cancel·lats / suprimits d’ofici.
5. Per què tractem les teves dades?
– Relació contractual per a l’execució d’un contracte
6. A quines persones es comunicaran les teves dades?
-Administració tributària, Bancs, caixes d’estalvi i caixes rurals.
Tractament de RECURSOS HUMANS
3. Amb quina finalitat tractem les teves dades personals?
– Gestió del personal laboral de la nostra entitat, inclosa la prevenció de riscos laborals i el control horari
4. Durant quant temps tractarem les seves dades?
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es poguessin derivar d’aquesta finalitat i del tractament de les dades. Una vegada passat aquest temps seran cancel·lats / suprimits d’ofici.
5. Per què tractem les teves dades?
– Obligació legal del responsable
– Interès legítim del responsable
– Relació contractual per a l’execució d’un contracte
6. A quines persones es comunicaran les teves dades?
-Altres òrgans de l’administració pública, Organismes de la seguretat social,Administració tributària, Bancs, caixes d’estalvi i caixes rurals, Organitzacions o persones directament relacionades amb el responsable.
Encarregats del tractament de les dades:
Raó social | CIF/NIF | Direcció | Telèfon |
GrupoIWI Protección de Datos S.L. | B18730390 | Avenida Fernando de los Ríos, 11, PORTAL 2, Oficina 6, CP 18100 ARMILLA, Granada | 958415736 |
Tractament de SELECCIÓ DE PERSONAL
3. Amb quina finalitat tractem les teves dades personals?
– Gestió de la relació amb els candidats a una ocupació en la nostra entitat
4. Durant quant temps tractarem les seves dades?
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es poguessin derivar d’aquesta finalitat i del tractament de les dades. Una vegada passat aquest temps seran cancel·lats / suprimits d’ofici.
5. Per què tractem les teves dades?
– Consentiment de l’interessat
6. A quines persones es comunicaran les teves dades?
– No se cedeixen dades a tercers.
Tractament de VIDEOVIGILÀNCIA
3. Amb quina finalitat tractem les teves dades personals?
– Garantir la seguretat de persones, béns i instal·lacions
4. Durant quant temps tractarem les seves dades?
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es poguessin derivar d’aquesta finalitat i del tractament de les dades. Una vegada passat aquest temps seran cancel·lats / suprimits d’ofici.
5. Per què tractem les teves dades?
– Interès legítim del responsable
6. A quines persones es comunicaran les teves dades?
-Organitzacions o persones directament relacionades amb el responsable, Forces i cossos de seguretat.